دانلودموزیک اطلاعات ماهوارای و بازیهای سگاه میکرو

در این وبلاک از جون آدمی زاد تا شیر مر غ می توان یافت

دانلودموزیک اطلاعات ماهوارای و بازیهای سگاه میکرو

در این وبلاک از جون آدمی زاد تا شیر مر غ می توان یافت

دانلود فیلم

Cooming Soon

Your Image Thumbnail

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ب.ظ

بده دستاتو به من تا باورم شه پیشمی

میدونم خوب میدونی تو تارو پودو ریشمی

تو که از دنیا گذشتی واسه یک خنده من

چرا من نگذرم از یه پوست و خون به اسم تن

تو خیالم نبود دوباره عاشقی کنم

ممنونم اجازه دادی با تو زندگی کنم

نمیدونم چی بگم که باورت شه جونمی

توی این کابوس درد رویای مهربونمی

میدونی با تو پرم از شعر و ستاره

میدونی بی تو لحظه حرمتی نداره

میدونی در تو این خدا بوده که تونسته گل عشقو بکاره

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه باز

عشق تو تو لحظه هام حادثه ساز و قصه ساز

به جون خودت که بی تو از نفس هم سیر میشم

نمیدونم چی میشه بدجوری گوشه گیر میشم

ممنونم که بچه بازی هامو طاقت میکنی

هر چقدر بد میشم اما تو نجابت میکنی

هر کجای دنیا باشم با منی و در منی

نگران حال و روزم بیشتر از خود منی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد