دانلودموزیک اطلاعات ماهوارای و بازیهای سگاه میکرو

در این وبلاک از جون آدمی زاد تا شیر مر غ می توان یافت

دانلودموزیک اطلاعات ماهوارای و بازیهای سگاه میکرو

در این وبلاک از جون آدمی زاد تا شیر مر غ می توان یافت

دانلود بازی آتاری برای موبایل

View Full Size Image 

دانلود کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:18 ب.ظ

نذار باور کنم تنهای تنهام
نمی خوام با کسی غیر از تو باشم
می خوام از خوابی که لحظش یه ساله
برای دیدن روی تو پاشم
اگه تو باشی و دنیا نباشه
میشه با تو همه دنیا رو حس کرد
همه دنیا بیاد و تو نباشی
دلم دق می کنه با این همه درد
تموم زندگیمو زیر و رو کن
که بی تو دل خوشی هامم گناهه
خودت باش و منو دیوانگی هام
فقط با تو دل من رو به راهه
بذار باور کنم اینو که با عشق
حقیقت میشه تو افسانه باشه
میشه افسانه ها رو زندگی کرد
اگه حق با من دیوانه باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد